Ny startad blogg

Tja bitcheez! 
Hoppade över skolan idag... pallade seriöst inte idag... Vi hade fucking matte lektion. Som typ varade i två timmar. Man orkar typ inte. Och läraren är helt sjuk. han liksom tittar på en hela tiden. Han vill typ ligga med mig. Jag har Ig så i slutet av nian något kanske händer, Vem vet. Om jag inte får bättre betyg innan. Men det är inte troligt. Det är troligare att jag knullar med han.

Jag träffa babe idag.. vi tog några cigg och sen så hade vi sex.
Han fick fem ut av tio i sängen, försej var vi i en toalett i stan. Inte det bekvämaste men det höjde spänningen!
HIHI!


Här har ni något att mumsa på Killar(tjejer)! Jag är öppen!

Peace ouuut mina hoes
love yyaaa <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du seriöst dum i huvudet ?

get a life .

2009-09-16 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0